perjantai 3. joulukuuta 2010

pt. 098767564435

Jonkun saatanan kusipään paidassa luki joskus että "voiko vitutukseen kuolla". Musta tuntuu että mä olin tänään aika vitun lähellä sitä tilannetta. Istuin lounaalla kun liian lähellä mua istuvan urpon luo tuli pari muuta idioottia. No joka tapauksessa nää maailmantuskat oli insinöörejä! Mikä jo sellaisenaan oli aika vitun lähellä räjäyttää pankin, mutta tänään tilanne ei vielä loppunut lähellekään tota.

Nämä typerykset alko nimittäin jutella. Ja Mistäköhän!! No niiden ite rakentamista kotiteattereista. Siis siitä kuinka vitun siistiä oli kattoa sitä Tanssii Tähtien kanssa- ohjelmaa (tosta en edes alota... saatana!) skriiniltä (kuten nämä urpot sitä kutsu) ja vittu oikeen kaiuttimista ottaa äänet. Mun puolesta ne vois ottaa kaiuttimista puhumisen takia turpaansa. Mä voin auttaa.

Kuulin mm. seuraavia lausahduksia:
-"Mä ostin uuden tykin, haluutko että mä esittelen mun konfiguraatiota? Mä otin siitä kuvan ja dokumentoin sen."
-"Joo tossa se on porattuna tohon puulevyyn ja tossa on toi infrapunasilmä ja tosta voi runkata tätä ja painaa samalla toisella kädellä hanuriin tota."
-"Ootko sä lukenut noita TM:n testejä?"
-"Mitä sä teet niin monella kajarilla, ei ne lähetä viispisteykköstä. Ja mihin sä laitat ne takakajarit.""
-"sullon kaks hyvää kajaria ja kuvaruutu kasvaa paaaljon"
”Onhan mulla kaks konetta käytössä koko ajan.”

Mulla meinas mennä pala väärään kurkkuun ja mä en edes ollu kerenny syömään oikeastaan vielä mitään! Haistakaa kusipäät vittu! Laittakaa samalla hammastikut varpaiden kynsien alle ja kun otatte vauhtia ja potkasette niihin kaiuttimiinne, niin voitte myös hirttää ittenne siihen kankaan kiinnikkeeseen. Jos vielä kerran tulette pilaan mun lounaan niin se kiinalainenravintola muuttuu niin nopeasti sellaiseksi sotatantereeksi, että te ette ehdi sanoa etes *tuossa mun full hd-tykissä on jotain pientä välkehdintää kuvan laidoilla, pitäiskö kokeilla säätää windowsin työpöydältä resoluution tasolle 1280x720 ja catalyst control centeristä takaisin hoodeeksi*

Saatanan urpot!!