tiistai 30. marraskuuta 2010

pt. 968594

Olen tehnyt monta asiaa tänään, eilen ja huomennakin teen asioita. Teen juttuja ja joku viisas sanoi, että kaikilla jutuilla on nimi, no se ei oikeastaan ole ihan totta mun kohdalla. Mun jutuilla ei ole nimeä koska mä en hallitse käsitteitä ja mun mielestä asiat voi sanoa suomeksi ilman ihmeellisimpiä venkutuksia. Paitsi minä en osaa sanoa yhtään mitään joka olisi jotenkin turhan päiväistä höpinää merkityksellisempää.
Mulla on turpakiinnisyndrooma. Se on kiinnijaturpaansyndrooman seuraava kehitysvaihe joka on onneksi jättäytynyt pois minun syndroomalistalta. Ja se on kyllä hyvä asia, koska just tänään olisi ollut hyvä hetki avautua ja hapettaa oikein kunnolla yksi killisilmä joka halus kokeilla rappukäytävän sopivuutta lastensa leikkipaikkana. Sen sijaan tein tuhotöitä ja kuuntelin musiikkia niin kovalla että sitä alko vituttamaan.
Siinä teille vittu.
Mä en jaksa vielä kasvaa aikuiseksi.
En tänään, eilen enkä huomennakaan.